عوامل ژنتیکی تاثیر بسزایی بر ابتلا به سرطان تخمدان دارد عرضه و فروش انواع دارو، شیرخشک، مکمل‌های ورزشی و تغذیه‌ای خارج از داروخانه ممنوع است آیا ارز دیجیتال می‌تواند به عنوان مهریه تعیین شود؟ ارزیابی تکمیلی آزمون استخدام معلم ۲میلیون تومان هزینه دارد ناشتا برای کبد چرب چی بخوریم؟ | در وعده صبحانه این ادویه پرطرفدار را مصرف کنید خشمگین نشوید؛ واقعا سکته می‌کنید! تعداد کشته‌های سیل و طوفان در برزیل به ۸۳ تن رسید (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) زلزله دیباج در استان سمنان را لرزاند (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) از کمک دانشجویان برای اثاث کشی خانه استاد تا معمای ترک تحصیل دانشجویان دکترا ! اتصالی برق پشت‌بام، منزل مسکونی را به آتش کشید + تصویر حادثه (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) افشاگری یک رسانه علیه قلیان اکسیژن| طرح مطالعاتی یامنفعت‌طلبی وبازی باسلامت جوانان؟ افشای راز قتل یکی از مدیران شهرداری به دست همسرش ماجرای استفاده بلاگر اینستاگرامی از آمبولانس در شیراز چه بود؟ پیش بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدور هشدار سطح زرد در استان اعترافات تکان دهنده جوانی که مادر خود را به قتل رساند (۱۷ اردیبهشت) قصاص ۲ قاتل و فرصت دوباره زندگی برای سومین نفر کشف سه کیلوگرم تریاک از معده سرنشینان یک خودرو در بجستان (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تشدید نظارت بر اتاق‌های فرار تهران دستگیری متهم‌به‌جعل مهر‌های ادارات در مشهد
سرخط خبرها

قتل هولناک زن افغانستانی توسط برادرشوهرش در مشهد | قاتل را شناسایی کنید

  • کد خبر: ۱۹۳۹۸۶
  • ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۳
  • ۴
قتل هولناک زن افغانستانی توسط برادرشوهرش در مشهد | قاتل را شناسایی کنید
جوان تبعه خارجی، همسر برادرش را مقابل چشمان دختر ۴ ساله وی خفه کرد و متواری شد.

به گزارش شهرآرانیوز، عصر روز گذشته زنی که در طبقه پایین یک ساختمان ویلایی در خیابان حر ۲۸ زندگی می‌کرد با شنیدن ناله و گریه‌های بی رمق فرزندان همسایه‌اش، سراسیمه از پله‌های ساختمانی بالا رفت، اما در طبقه دوم با صحنه وحشتناکی روبه‌رو شد که دلهره عجیبی وجودش را فرا گرفت. دختر ۴ ساله و پسران ۲ قلوی یک ونیم ساله کنار جسد مادرشان چنان گریه کرده بودند که دیگر رمقی برای ناله و اشک نداشتند.

زن همسایه با مشاهده این صحنه دلهره آور، بلافاصله با پلیس تماس گرفت و بدین ترتیب ماجرای یک جنایت هولناک در مشهد فاش شد. طولی نکشید که نیرو‌های انتظامی با تایید درستی خبر، مراتب را به قاضی ویژه قتل عمد اطلاع دادند و با دستور قضایی به حفظ صحنه جنایت پرداختند. هنوز زمان زیادی از این حادثه وحشتناک سپری نشده بود که با حضور قاضی «محمودعارفی راد» در محل طبقه دوم ساختمان مذکور بررسی‌های قضایی وارد مرحله جدیدی شد. جسد مربوط به زن ۲۸ ساله تبعه خارجی به نام «حنیفه-الف» بود که یک رشته روسری دور گردنش قرار داشت. تحقیقات مقدماتی حاکی از آن بود که زن مذکور با جسم پارچه‌ای خفه شده است؛ بنابراین قاضی شعبه ۲۱۱ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد، تحقیقات جنایی را درحالی آغاز کرد که دختر ۴ ساله در میان هق هق گریه‌هایش از «عمونوراحمد» سخن گفت و ادعا کرد که عمویش شب در خانه آن‌ها خوابیده و مادرش را مقابل چشمان وی با روسری خفه کرده است!

قتل هولناک زن افغانستانی توسط برادرشوهرش در مشهد | قاتل را شناسایی کنید

قاضی ویژه قتل عمد که با دقت خاصی همه زوایای این ماجرای تکان دهنده را زیر ذره بین تحقیقات عبور می‌داد به کنکاش‌های تخصصی ادامه داد تا این که مشخص شد شوهر افغانستانی زن ۲۸ ساله (مقتول) برای ترک اعتیادش در یکی از مراکز ترک اعتیاد خصوصی بستری شده است و به همین خاطر هر شب یکی از برادران وی شب را درکنار خانواده او به سر می‌برد چراکه آن‌ها نگران وضعیت اسفبار یکی از برادرانشان به نام «نوراحمد» بودند که او نیز در همین خانه زندگی می‌کرد و از طریق جمع‌آوری ضایعات روزگارش را می‌گذراند، اما شب گذشته به دلیل نامعلومی هیچ کدام از برادران به خانه زن برادرشان نرفته‌اند! در همین حال «نوراحمد» به دلیل نامعلومی و بنا به ادعای دختر ۴ ساله «حنیفه» زن ۲۸ ساله را با روسری خفه کرده و متواری شده است.

در همین حال قاضی عارفی راد از شهروندان خواست چنانچه از محل اختفای «نوراحمد» (تبعه افغانستانی متواری) اطلاعی دارند، مراتب را با تلفن‌های ۱۱۰ یا ۲۱۸۲۵۲۶۷ و ۲۱۸۲۵۲۹۰ گزارش دهند.

منبع: خراسان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
1
1
افغانی همینه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
افغانی همینه اره ولله
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
هرکاری ازدستشون میاد میکنن حتی باهمشهری خودشون خیلی بی وژدانن واقعآ
ن.س
Germany
۱۴:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
1
0
اگه قراره عکسش پخش و قاتل شناسایی بشه دیگه پوشوندن چشمش چه صیغه‌ایه؟!
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->